Pages

Friday 8 April 2011

Tak Ramai

Assalammualaikum,

Hadirin yg saya hormati sekalian dan otak2 mereka yang amat menjujililah ape entah.

Sebenarnya baru belajar pasal laporan eh ucapan dan syarahannlah,
Sebernanya (lagi) banyak nk tulis jadi kite pecah pecahkanyya.

Tidak ramai yang membaca blog nie.
Ye memang x ramai jadi aku keluar kanya ke blog tapi amatlah berasa malu untuk buat begitu.OMG  aku dah mula jadi gedikz . memang pearasaan gediklah yang paling saye takut man.Aku mintaklah amat amat mintak kepada yg baru baca blog nie janganlah pergi takkan takde sape nk dengar rintihan aku nie.Balik semula kenapa saye takut nk promo blog nie kt facebook a.k.a muko buku sebab nya adalh sperti berikut (taklah panjang sangat);


  1. Nanti diaolang ejek cakap x cukup hebat lah apelah huhu sedih tol walaupun nampak muko aku nie smart la (konon) tapi kan diaolang tu bukan hebat sangat pon baca lah bukan nk ejek.
  2. Nanti (nanti lagi) semua family aku tau yang aku buat blog ni lps tu cakap yang bukan bukan tapi (lagi sekali) family aku nie sibuk sikit olangnya. ni aku nyatakan sebab naper diorang sibuk.Ops , aku sepatutnya aku ttakut nak promo.
  • Bapak/Ayah/Papa or what ever - Memang nk pgi haji tahun nie jadi buat pre pesition sebelum pegi .
  • Mak/Ibu/Mama or what ever-mak aku nie sibuk sebab dua perkara iaitu mak aku ni ade syarikat taklah besar sangat dan lagi satu sama cam ayah.
  • Kakak-aku ade dua kakak tapi kita campur kan jelah.ok , yang sulong paling mesti berhati hati sebab dier ni aktif fesbuk tapi yg lagi satu tak.
  • Adik-sape kesah dier nk bagitau kita ugut diar balik hahaha.
Akhirnya kata aku mals nak citer panjang2 . Semoga berjaya mempromosikan blog nya ni.Tak jadi lah nk tulis bab kedua penat lah . Esok kite ahh G1N1.Iaitu gedik virus iaitu 'kite' ni gelilah.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Diari 19. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.